niedziela, 24 grudnia 2023

Mój dzień w książkach z okazji świąt Bożego Narodzenia :)



W tym roku z okazji świąt Bożego Narodzenia przede wszystkim życzę Wam zdrowia, ciepła, przyjemności z , uśmiechu i radości. Nas niestety złożył wirus i w tym roku Święta spędzamy samotnie w domu. Z jednej strony cieszymy się, że nikogo nie zarazimy, z drugiej mieliśmy wyjazdowe plany pełne czasu z najbliższymi, więc choroba niestety mocno krzyżuje nam plany. Ale cóż zrobić, na to wpływu nie mamy i pozostaje tylko się leczyć i utrzymywać dobry humor. :)

W tym roku, żeby tego uśmiechu było jeszcze więcej, na te święta proponuję zabawę Mój dzień w książkach (stworzoną przez Lirael i Cornflower), o której przypomniała mi niezastąpiona unserious.pl

Luki w przygotowanym tekście uzupełniamy tytułami przeczytanych w tym roku książek.

Szablon:

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

A zatem...

Zaczęłam dzień (z) Pożogą. W drodze do pracy zobaczyłam Zamieć
i przeszłam obok Ludzi na moście,
żeby uniknąć 451 stopni Fahrenheita,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Skrzydlatych książkach.
W biurze szef powiedział: Gdzie są moje zwłoki?
i zlecił mi zbadanie Kołysanki dla czarownicy.
W czasie obiadu z Dziewięciorgiem kłamców
zauważyłam Zwyczajne potwory
Potem wróciłam do swojego biurka Po drugiej stronie różdżki.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Drobiazgi takie jak te
ponieważ mam Lekcję chemii.
Przygotowując się do snu, wzięłam Rzeczy, których nie dokończyliśmy
zanim powiedziałam dobranoc Młodości.


Jeśli macie chęć to dołączcie do zabawy - ja z przyjemnością przeczytam Wasze książkowe przygody!! Wesołych świąt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...