sobota, 24 grudnia 2022

Mój dzień w książkach z okazji świąt Bożego Narodzenia :)


Z okazji świąt Bożego Narodzenia oczywiście jak co roku życzę Wam życzliwych słów, szerokiego uśmiechu, cudownego świątecznego aromatu, przyjemności z bycia w tu i teraz oraz radości! Niech tego co łączy będzie zdecydowanie więcej niż tego co nas dzieli. ;)

W tym roku, żeby tego uśmiechu było jeszcze więcej, na te święta proponuję zabawę Mój dzień w książkach (stworzoną przez Lirael i Cornflower), o której przypomniała mi niezastąpiona unserious.pl 

Luki w przygotowanym tekście uzupełniamy tytułami przeczytanych w tym roku książek.

Szablon:

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

A zatem...


Zaczęłam dzień (z) Księciem.
W drodze do pracy zobaczyłam Światy równoległe
i przeszłam obok Niewidzialnych bibliotek,
żeby uniknąć Blasku ostatecznego kresu,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Imperium złota.
W biurze szef powiedział: The love hypotesis
i zlecił mi zbadanie Wzoru na miłość.
zauważyłam Burzę
Potem wróciłam do swojego biurka Legendy.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Afgańską perłę
Przygotowując się do snu, wzięłam Wydech
i uczyłam się Cudzych słów,
zanim powiedziałam dobranoc Bogom i potworom.


Jeśli macie chęć to dołączcie do zabawy - ja z przyjemnością przeczytam Wasze książkowe przygody!! Wesołych świąt!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...