sobota, 12 grudnia 2020

Mój dzień w książkach 2020

 
Pandemiczny grudzień wymaga dodatkowej porcji uśmiechu, dlatego dzisiaj, podobnie jak rok temu, przedstawiam Mój dzień w książkach. Zabawę stworzyły Lirael i Cornflower i polega ona na uzupełnieniu luk w gotowym szablonie tytułami przeczytanych przez nas w tym roku książek! Zachęcona dniem moich ulubionych twitterowiczek czyli Sylwii z unSerious.pl i Fibuli @fibluaryzacja stworzyłam swoją wersję! 

Szablon do uzupełniania:

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

A zatem czas na moją wersję! :D

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) Herbatą szczęścia.
W drodze do pracy zobaczyłam Totalną magię
i przeszłam obok Domu na kurzych łapach,
żeby uniknąć Seryjnych zabójczyń,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Bursztynowej lunecie.
W biurze szef powiedział: Co nas (nie) zabije.
i zlecił mi zbadanie Ręki na ścianie.
W czasie obiadu z Papierowym magiem
zauważyłam Delikatny nóż
pod Dywanem wschodnim.
Potem wróciłam do swojego biurka Wśród polskich syren.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Czarę cieni
ponieważ mam Ostatnie życzenie.
Przygotowując się do snu, wzięłam Atlas nieba
i uczyłam się Wśród gwiazd,
zanim powiedziałam dobranoc Ojczyźnie dobrej jakości.

 

W zeszłym roku było abstrakcyjnie, a w tym niesamowicie fantastycznie. To o tyle ciekawe, że ten rok obfitował w pozycje non fiction i fantasy, ewidentnie najmniej czytałam obyczajówek i kryminałów.

Koniecznie zajrzyjcie też do dziewczyn - Sylwii z unSerious.pl i Fibuli @fibularyzacja i śmiało, dołączcie do zabawy!! ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...