sobota, 28 grudnia 2019

Mój dzień w książkach

Grudzień to miesiąc, w którym na blogach pachnie Świętami i różnymi noworocznymi rankingami i zabawami. Jedną z nich jest Mój dzień w książkach - zabawa stworzona przez Lirael i Cornflower! Zachęcona dniem Sylwii z unSerious.pl postanowiłam spróbować i ja! Luki w przygotowanym tekście uzupełniamy tytułami przeczytanych w tym roku książek.
A zatem...

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień w objęciach wroga.
W drodze do pracy zobaczyłam megapolis
i przeszłam obok Jeziora Ciszy,
żeby uniknąć cmentarzyska,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Wieży Świtu.
W biurze szef powiedział: Wysłów się! Coś tu nie gra!
i zlecił mi zbadanie drogi ucieczki.
W czasie obiadu z marzycielkami
zauważyłam Jagę
pod znikającym stopniem.
Potem wróciłam do swojego biurka z krajobrazów poety.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam 10 leków, które zmieniły świat
ponieważ mam wyrok.
Przygotowując się do snu, wzięłam Kroniki Bane'a
i uczyłam się magii, która niszczy,
zanim powiedziałam dobranoc do gwiazd.


Dziewczynom wychodziło mroczniej, mnie bardziej... Abstrakcyjnie. :D
Zajrzyjcie do dziewczyn - Sylwii z unSerious.pl , Katarzyny z Kącika z książką czy wspaniałej Zakładki od książek.

Śmiało, dołączcie do zabawy! ;)

Szablon:

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...