wtorek, 30 lipca 2019

100 000 wyświetleń!


Kochani!

Długo nie mogłam uwierzyć w to, że licznik wyświetleń wybił 100 000 odwiedzin!
Nie umiem powiedzieć jaka jestem szczęśliwa, że tyle razy tu zajrzeliście!!!

Po prosu bardzo, bardzo Wam dziękuję.

Z tej okazji wydarzy się kilka rzeczy... ;)

Pierwsza to możliwość zagłosowania na specjalny post okolicznościowy!
Koniecznie dajcie znać co chcielibyście przeczytać - napiszcie o tym 
w komentarzu tu albo na facebooku!


A. 50 faktów o mnie
B. Recenzja specjalna (śmiało proponujcie książki!)
C. 10 ulubionych seriali mojej młodości
D. Porozmawiajmy o obowiązkowym czytaniu w szkole!
E. "Ranking X najlepszych książek" i dlaczego to nie do końca ma sens
F. "Zero waste" czyli co zrobić jeśli mam papierową książkę, której nie chcę
G. 10 rzeczy, których nienawidzę w recenzjach
H. Dramat brakującego tomu czyli o przerwanych cyklach
I. Kij w mrowisko - czy "papier" rzeczywiście wszystko zrozumie? O pisaniu byle jak i byle czego byleby można było nazywać się pisarzem.
J. Kij w mrowisko - czyli jaki jest problem z recenzowaniem książek rodzimych autorów?
K. 10 książek o... tym co zaproponujesz! Napisz o czym chciałbyś przeczytać
L. Wasze propozycje


Drugą niespodzianką będzie z całą pewnością konkurs i to większy niż zwykle, ale o tym jeszcze będę pisać!!

Gorąco zachęcam Was do polubienia strony bloga na facebooku - dzięki temu będziecie na bieżąco!!

Ściskam!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...