wtorek, 2 kwietnia 2019

„Polki. Rozmowy na weekend" wywiady




Tytuł: Polki. Rozmowy na weekend

Autor: wielu

Wydawnictwo: Agora SA
Data wydania: 2016 
Kategoria: Publicystyka
Ocena: 7/10






Polki. Rozmowy na weekend, to książka krótka, za to treściwa. Składa się ona z niedługich wywiadów zamieszczanych w weekendowych wydaniach Gazeta.pl. Ale żebyście nie pomyśleli, że te rozmowy to tylko z osobami z pierwszych stron gazet! Absolutnie nie! Są wywiady z paniami, które kojarzyłam wcześniej, są też z kobietami, które poznałam dopiero w tej książce. Każda część jest o czymś innym, ale przy tym każda ma w sobie coś intrygującego, myśl przewodnią, która pozwala nam lepiej poznać osobę wywiad dającą, ale także pozostawia nas z tematem do zastanowienia, jeśli tylko oczywiście mamy na to chęć! Poruszane tematy nie są wyłącznie trudne i ciężkie, a raczej niebłache i niebanalne. Dzięki temu każda z rozmów jest inspirująca, przypomina nam o różnorodności świata i o naszych osobistych pomysłach na życie.

Nie miałam wobec tej książki żadnych oczekiwań, wielu bohaterek nie znałam nawet ze słyszenia, a mimo to spędziłam z lekturą przyjemny czas. Polki są napisane w sposób przyjemny, zwiewny, bardziej prasowy niż książkowy, co zresztą wynikało z kontekstu, wszak zanim z wywiadów złożono tę książkę, najpierw były one odrębnymi tworami w magazynie.

Spotkanie z książką Polki. Rozmowy na weekend okazało się znacznie lepsze niż się spodziewałam. Co prawda ta książka istnieje wyłącznie w wersji ebooka, ale serdecznie ją polecam. :)

PS Nie, nie ma tu specjalnie polityki. ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...