wtorek, 14 sierpnia 2018

Wakacje za nami ;)



Jak widać na blogu, na trochę ponad tydzień zrobiłam sobie wakacje od wszystkiego. ;) Wyjechałam na Podlasie, niedaleko Sejn, z dala od zasięgu, w celach czysto relaksacyjnych. Wiem, mam szczęście, że mogłam sobie na to pozwolić, wystarczył urlop, książki i voilà! Jednak muszę przyznać, że naprawdę tego potrzebowałam.
Przyczyna była prosta - wydarzyło się coś, co sprawiło, że zdecydowałam się na małą ucieczkę, chwilę przemyślenia i złapanie dystansu do życia. Przez ten czas nie było mnie tutaj, ale za to intensywnie czytałam i już nie mogę się doczekać kiedy opowiem Wam o moich ostatnich książkowych przygodach! 

Sporo myślałam też o blogu i uznałam, że muszę się ogarnąć, dlatego choć nie obiecuję, że mi się to  od razu uda, to chciałabym powrócić nie tylko do regularności, ale też do projektów takich jak pytanie do blogera, czy posty o filmach i serialach. 

Na jedno pytanie odpowiem już dziś! "Czy będą recenzje thrillerów i kryminałów"? Tak. Będą. Tego możecie być pewni. ;) W ostatnim czasie przeczytałam między innymi właśnie dwa kryminały. Będzie jak dawniej różnorodnie i kryminały oraz thrillery na pewno się w tym gronie znajdą!

Wracam też na facebooka, ale przy tej okazji "postu towarzyskiego" zapraszam Was także do odnalezienia się na innych portalach zrzeszających książkoholików!
Spotkajmy się na:

portalu Lubimy Czytać - login Martuszka
portalu BookHunter - login wsercuksiazki
portalu BiblioNETka - login wsercuksiazki
portalu Granice.pl - login wsercuksiazki
portalu nakanapie - login wsercuksiazki

Gorąco Was ściskam, wracam teraz do pracy, a już w czwartek zapraszam Was na cytat tygodnia zaś w sobotę na nowy post. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...