Tytuł: Jak zbudować silną markę na instagramie
Autor: Katarzyna Jura
Wydawnictwo: E-bookowo
Data wydania: 2021
Liczba stron: 72
Kategoria: Poradnik
Ocena: 5/10
Rola mediów społecznościowych w promocji swojej marki czy firmy bywa nie do przecenienia. Ze względu na swój profil niektóre branże preferują Twittera, inne Facebooka, ale coraz więcej firm próbuje swoich sił na Instagramie. To ostatnie medium cieszy się ogromną popularnością, co sprawia, że aby trafić do właściwego odbiorcy trzeba się naprawdę postarać. Nie oszukujmy się też, że tak samo tworzy się profil osobisty jak ten firmowy, bo inny cel wymusza inną technikę. W efekcie, w meandrach Instagrama można utknąć na bardzo długo, ale co gorsze, bez widocznych efektów. Z pomocą przychodzi nam Katarzyna Jura i jej ebook Jak zbudować silną markę na Instagramie. Autorka promuje swoją książkę jako jedyną, która instruuje jak prowadzić swój biznesowy profil (" Na rynku jest kilka pozycji e-booków, które opisują Instagrama, jednak są to pozycje, które są skierowane tylko do zwykłych użytkowników. Brakowało e-booka, który skierowany jest dla firm i ich potrzeb.") i ku mojemu zdumieniu, na podstawie przeglądania książek w Empiku, faktycznie na ten moment nie znalazłam innej tego typu pozycji. Są książki opowiadające o istotnej roli mediów społecznościowych w firmie, ale to raczej teoria dotycząca wszystkich dostępnych mediów.