sobota, 29 lipca 2017

Konkurs!


Dzisiaj obchodzę swoje imieniny i pomyślałam, że skoro ja tak miło spędzam ten dzień to i Wy powinniście dostać coś miłego! A co! Mam nadzieję, że konkurs z książką będzie Wam miły?!

Wiecie co to oznacza? :)
Po lewej terminy, po prawej nagroda, na dole miejsce konkursu. :D
Zadanie konkursowe jest proste:

Napisz pod tym postem z czym kojarzy Ci się miłość! :)

Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz stronę bloga na facebooku -
https://www.facebook.com/wsercuksiazki/
Jeszcze milej jeśli dodasz bloga do obserwowanych!
Możesz też śmiało zapraszać do zabawy znajomych i udostępnić u siebie informację o konkursie. :)
Zapraszam do zabawy!


Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 29.07.2017 do 13.08.2017 do godziny 23:59.
2. Nagrodą w konkursie jest przepiękna z zewnątrz i w środku Chwila na miłość Joanny Stovrag
3. Nagroda jest ufundowana przeze mnie.
4. Zadanie konkursowe brzmi:
Napisz pod tym postem z czym kojarzy Ci się miłość 
5. Zwycięzcę wybiorę ja
6. Wyniki zostaną ogłoszone 16.08.2017
7. Zwycięzca ma 4 dni na przesłanie adresu korespondencyjnego na adres wsercuksiazki@gmail.com i rzeczą oczywistą jest, że dane te zostaną wykorzystane wyłącznie na użytek nadania przesyłki.
8. Książkę wyślę w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania adresu korespondencyjnego.
9. Jeżeli adres wysyłki jest poza granicami Polski to koszty wysyłki pokrywa zwycięzca.
10. Platforma Blogger nie jest w żaden sposób związana z konkursem.
11. Udział w konkursie jest równoznaczny akceptacji regulaminu.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...