poniedziałek, 18 lipca 2016

Bookathon!

Nareszcie internet! Bookathon. 


To mój pierwszy bookathon z blogiem, niestety całkowicie zepsuty przez przeprowadzkę – długą i bolesną, z brakiem dostępu do Internetu, ba nawet z problemami z ładowarką do komputera. Cudem udawało mi się wrzucać na stronie na facebooku relacje z tych krótkich chwil z książką. Ale koniec z tym minimalizmem. Mimo miliona kartonów (to nie jest przenośnia) wracam do pisania.

O ile pisać i publikować było niemal niemożliwe, o tyle czytanie (na szczęście!) było możliwe. W samym bookathonie udało mi się przeczytać trzy całe książki i jedną dokończyć.


Zatem wyzwania letniego Bookathonu 2016!
1. Wakacje z duchami – Isabel Abedi „Whisper. Nawiedzony dom”
2.   Dokończenie lub rozpoczęcie serii – Siergiej Łukjanienko „Nocny patrol”
3.   Autor o Twoim imieniu lub inicjałach – Ewa Białołęcka „wiedźma.com.pl”
4.    Lato z kryminałem = Wakacje z duchami
5. Książka z Twoim wymarzonym lub obecnym zawodem – Ewa Białołęcka „Wiedźma.com.pl” lub dokańczany podczas Bookathonu  Daniela Keyes’a „Człowiek o 24 twarzach”
6.    Wakacyjna miłość = Lato z kryminałem = Wakacje z duchami
7.    Przeczytaj 1500 stron – niestety niezrealizowane, bo przeczytane zostało 1229 stron co i tak osobiście uważam za sukces przy tak małej ilości czasu

Za punkt honoru stawiam sobie aby wszystkie recenzje z bookathonu napisać w tym tygodniu także trzymajcie za mnie kciuki!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...