czwartek, 17 sierpnia 2017

Wyniki konkursu!

Bardzo, bardzo przepraszam - wyniki miały pojawić się wczoraj! Po prostu źle zapisałam sobie w kalendarzu i byłam pewna, że mam czas do dzisiaj. Dlatego w zamian za swoje opóźnienie przedłużam termin zgłoszenia się zwycięzcy po nagrodę do siedmiu dni. Przypominam, że zwycięzca musi w tym czasie wysłać swój adres korespondencyjny na adres mailowy wsercuksiazki@gmail.com 


Zatem nie przedłużając - wybór był bardzo trudny. Trzy wypowiedzi skradły bez reszty moje serce, ale niestety wygrana jest tylko jedna dlatego zwycięzcą zostaje....

Katarzyna

Gratuluję wszystkim, odpowiedzi może nie było wiele, ale wszystkie były naprawdę piękne!

Niedługo będą kolejne konkursy - uwielbiam Wasze odpowiedzi i są one dla mnie bezcenne. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...