wtorek, 1 maja 2018

Majówkowy bookathon

Jak wiecie z naszego funpage'a - wystartował bookathon majówkowy! ;) Ponieważ stawiamy na majówkę z odpoczynkiem/wyjazdem/przyjaciółmi/partnerem/rodziną/maturą to nie wymagamy od siebie zbyt dużo. 

W tym roku są to trzy książki:
1. ponad 500 stron
2. coś na poprawę nastroju
3. książka odłożona na bok.

Czas trwania to 1- 6 maj
Link do wyzwania - http://bookathon.pl/#aktualnaedycja

Mój zestaw będzie się składał z:
1. Hotelu Varsovie. Klątwy lutnisty Sylwii Ziętek czyli książki, którą wyróżniono mnie w konkursie na najlepszą recenzję. Książka czeka na mnie już co najmniej pół roku, a słyszałam o niej same superlatywy. Ma ponad 500 stron, jest naprawdę bardzo elegancko wydana i już nie mogę się doczekać jej lektury. :)


2. Korpo życia świnki morskiej Paulien Cornelisse, kolejna wygrana książka, tym razem w konkursie u Czytaj na walizkach. Po przeczytaniu recenzji Pauliny i na fali emocji po Wielkim ogarniaczu życia Pani Bukowej, wiedziałam, że muszę to przeczytać.. Mam wielką nadzieję, że to jedna z tych lekkich książek, przy których sarkazmo-ironia przeplatająca się z dowcipem znacząco poprawia Ci nastrój, co sprawiłoby, że książka idealnie pasuje do wyzwania. :)


3. W królestwie Monszatana Marcina Rotkiewicza. To akurat pozycja, którą przerwałam wbrew sobie i powrócę do niej z prawdziwą przyjemnością, gdy tylko odnajdę swój egzemplarz. Łączę więc dwa w jednym i zaraz po powrocie z Sandomierza idę jej poszukać, żeby ją dokończyć przed 6.05.


Co najzabawniejsze, szczerze mówiąc najpierw wybrałam książki, a dopiero potem dowiedziałam się o bookathonie, więc chyba mogę powiedzieć, że jak dla mnie wyzwanie jest bardzo uniwersalne. ;)

A Wy? Bierzecie udział w majówkowym bookathonie? Napiszcie koniecznie co planujecie czytać w ten piękny czas w ramach bookathonu lub poza nim! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...