poniedziałek, 6 lutego 2017

Rozwiązanie konkursu!

[Fanfary dla Was]
Ekhm, ekhm. Bardzo dziękuję, za wspaniałe odpowiedzi. Dzięki Wam dopisałam do listy 'do przeczytania' kolejne trzy książki. Dziękuję za cudowne pomysły i bardzo kreatywne argumentacje.
Muszę przyznać, że przez Was mam niesamowitą chęć ponownie sięgnąć do moich dawnych lektur tak przekonująco przez Was opisanych - uniwersalnego Quo vadis, patriotycznych Kamieni na Szaniec, nietuzinkowej Lalki, ponadczasowej Zemsty i symbolicznego Wesela. Umieszczone na liście książki niebędące lekturami niesamowicie mnie zaskoczyły. Naprawdę wspaniale było przeczytać o Waszych poglądach, bo na przykład w zupełnie nowym świetle zobaczyłam Behawiorystę. Jestem pod wrażeniem, że zgłoszone zostały także tak "nieczęsto spotykane" książki jak Madame i Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej, zwłaszcza, że obie są naprawdę niezwykłe. No i Dygot oraz Anioł do wynajęcia - jestem zaintrygowana, zdecydowanie mnie zaciekawiłyście, a książki trafiły na moją listę top do przeczytania!
[Oklaski dla Was]


Ponieważ Wy mnie tak miło zaskoczyliście i ja postanowiłam Was zaskoczyć.
W podziękowaniu za Wasz udział postanowiłam być przewrotna i nagrodzić wszystkich biorących udział w konkursie. :) Nie stać mnie może na drogie prezenty (praca: student), ale po drobiazgu dla każdego. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł? :) W związku z powyższym - bardzo proszę o maile na adres wsercuksiazki@gmail.com od wszystkich biorących udział w konkursie, z adresem korespondencyjnym. :) Bardzo proszę aby w treści maila umieścić także nazwę profilu z którego komentowaliście.
[Oklaski dla Was]

Jednakże przejdźmy do konkretów.
Wygrana główna może być tylko jedna i wędruje do...
[werble]

M.Domek (czyżby moja imienniczka? :D)

za niezwykle przekonujące uzasadnienie nt. "Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej" autorstwa Michała Rusinka!!
Gratuluję wygranej! :)
[Oklaski]

Dziękuję za udział i obiecuję kolejny konkurs już wkrótce, bo tak mi się spodobały Wasze odpowiedzi, że chciałabym poznać Wasze zdanie na wiele więcej tematów! (Taaaak wiem, jestem fanką kreatywnych konkursów co bywa męczące, ale obiecuję starać się wymyślać ciekawe zadania!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...